Zwroty i reklamacje
Zwroty:
W ciągu 14 dni zwrócimy Tobie pieniądze bez zadawania pytań.
Zasady działania 14 dniowej gwarancji zwrotu pieniędzy: - Jeżeli uznasz, że z jakiegokolwiek powodu otrzymany towar nie spełnia Twoich oczekiwań, a nie został uszkodzony, napisz o tym do nas sklep@dbajozdrowie.com.pl i odeślij przesyłkę poprzez Pocztę Polską lub firmę kurierską w ciągu 14 dni od daty odebrania.
Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem!
Po otrzymaniu towaru od Ciebie zwrócimy Tobie jego wartość przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie. na wskazane konto lub przekazem pocztowym na Twój adres.
Zwrócony towar nie może nosić śladów użytkowania oraz musi być w oryginalnym opakowaniu - jeżeli takie posiadał.
Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
Zwrot pieniędzy dotyczy wartości towaru - nie obejmuje kosztów przesyłek.
Reklamacje:
Wszystkie reklamacje przyjmowane są mailowo na adres sklep@dbajozdrowie.com.pl
Zgłoszenie powinno zawierać:
- numer zamówienia
- opis zaistniałej sytuacji – których produktów brakuje lub co jest niezgodne z zamówieniem
Na rozpatrzenie reklamacji lub zwrotu sklep ma 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia.